بررسی حافظه کاری CPU های سری S7 400 در اتوماسیون صنعتی زیمنس

>بررسی حافظه کاری CPU های سری S7 400 در اتوماسیون صنعتی زیمنس

در تمام CPU های S7-400 حافظه کاری زیمنس  به دو بخش حافظه داده و حافظه برنامه تقکیک شده است. این تقسیم بندی حافظه کاری امکان افزایش کارایی تا 100% را در بعضی پیکربندی ها فراهم میکند. با در نظر گرفتن یک پردازشگر استاندارد ، باید در هر سیکل حداقل دو بار به RAM خودش دسترسی داشته باشد ، پردازشگر S7-400 نمایندگی زیمنس تهران بطور همزمان به حافظه برنامه و حافظه داده در هر سیکل دسترسی دارد. همچنین گذرگاه داده و گذرگاه برنامه جداگانه ای برای این منظور وجود دارد که قدرت اجرایی کاربر را بالا میبرد.

اتوماسیون صنعتی زیمنس ایران

حافظه کاری CPU زیمنس برای برنامه هایی با سایز کوچک تا متوسط کافی خواهد بود ، حافظه ی بارگذاری به وسیله ی نصب کارتهای حافظه RAM یا EEPROM (64 KB تا 68 MB) قابل توسعه است. حتی محتویات حافظه کاری بزرگترین CPU زیمنس را میتوان روی یک کارت حافظه 64 MB زیمنس  ذخیره نمود. این کارت حافظه با  استفاده از باتری منبع تغذیه پشتیبانی میشود. کارت های حافظه RAM  زیمنس در موارد خاصی استفاده میشوند ، برای مثال : در مواردی که برنامه کاربر باید بارها در فاز راه اندازی اصلاح شود.

زیمنس ایران

کارتهای حافظه RAM  زیمنس ایران  امکان ذخیره سریعتری نسبت به کارتهای حافظه EEPROM را فراهم میکنند . برای ذخیره پایدار بودن باتری پشتیبان ایران زیمنس، کارت های حافظه EEPROM وجود دارند که داده ها در آنها باقی میمانند حتی بعد از اینکه جدا شده باشد.

نمایندگی اتوماسیون صنعتی زیمنس