نمایندگی زیمنس: ملزومات ارتباط در لایه Cell

>نمایندگی زیمنس: ملزومات ارتباط در لایه Cell

1.زمانهای پاسخ کوتاه:جهت ارتباط کنترلی بین ایستگاههای شبکه در نمایندگی زیمنس و برای ارسال سیگنالهای خطا، زمانهای میلی ثانیه تا ثانیه ای لازمند زیرا مقدار زیادی از اطلاعات ممکن است در یک زمان درخواست شود.
2.تحمل پذیری در برابر محیطهای شلوغ:چنانچه ایستگاه های شبکه به سطح فیلد انتقال یابند سخت افزار سیستم بایستی نسبت به امواج الکترومغناطیسی، فرکانسهای رادیویی و درجه حرارت بالا و شرایط جوی مقاوم طراحی شده باشند.
3.قابلیت دسترسی به مقدار زیاد:برای غلبه بر وایستگی های عملیاتی، قابلیت دسترسی سیستم باید به 100%  برسد. لذا در برخی موارد ممکن است بکار بردن کانالهای ارتباطی اضافی لازم باشد.
4.امنیت:دسترسی به سیستم کنترلی باید طوری طراحی شده باشد که از تصادفات داده ای و کاربرد غیرمجاز که منجر به مختل کردن عملکرد محیط می شود جلوگیری شود و از اطلاعات مهم عملیاتی نگهداری شود.
5.پشتیبانی تغذیه:در صورت خرابی تغذیه الکترونیکی از بکاپ برای منابع قدرت اضافی، باطری ها و ژنراتورهای تولید برق استفاده می کنند.
6.مدیریت شبکه:مدیریت شبکه باید روشهای ترمیم خطا، پیکربندی مجدد سیستم، امنیت، تشخیص کارایی، حسابداری، عیب یابی خطا، نگهداری و آموزش را برای کاربران ویژه فراهم کند.