آموزش PLC S7-1500 نمایندگی زیمنس قسمت 29: انواع پانل های Comfort

>آموزش PLC S7-1500 نمایندگی زیمنس قسمت 29: انواع پانل های Comfort

نمایندگی زیمنس ایران و معرفی انواع پانل های Comfort : 

نمایندگی زیمنس در قسمت 28 آموزش پی ال سی S7-1500 زیمنس، اجزای پانل را معرفی نمود. تصمیم بر این شده که در قسمت 29 آموزش PLC S7-1500 زیمنس به معرفی انواع پانل های Comfortبپردازیم. پانل های خانواده Comfort دارای انواع مختلفی می باشند که ادامه به شرح آن می پردازیم.

انواع مختلف پانل های Comfort : 

  1. پانل Outdoor
  2. پانل استاندارد
  3. پانل های با نمای استیل ضد زنگ
  4. پانل های SIPLUS

 

پانل Comfort : پانل Outdoor

این نوع پانل ها برای کار در شرایط بد محیطی طراحی شده اند. 

 

برخی از ویژگی های این پانل ها، به شرح زیر می باشد:

1. از عملکرد قابل اطمینانی در یک محدوده دمایی وسیع، از -30 درجه سانتی گراد تا +60 سانتی گراد برخوردارند. به همین دلیل می توان از آن ها در سرد خانه ها یا در مناطق صحرایی استفاده کرد. 

2. مقاومت بالایی در برابر لرزش و ضربه دارند و به همین دلیل می توانند در وسایل نقلیه یا در دستگاه پرس استفاده شوند.

3. دارای صفحه نمایشی با شیشه روکش دار ایمن می باشند که حداکثر حفاظت را در برابر رطوبت هوا (90%) ، چگالش و تنش های حرارتی دارند و می توان از آنها در مناطق گرمسیری استفاده کرد. 

 

پانل Comfort : پانل های استاندارد

پانل های استاندارد خانواده Comfort نیز مانند پانل های Outdoor، برای کاربرد های پیچیده و سطح بالا طراحی شده اند. با این تفاوت که این پانل ها برای کار در شرایط محیطی عادی به کار روند. 

 

پانل Comfort : پانل های با نمای استیل ضد زنگ

این پانل ها (Panels with stainless steel from) دارای نمایی از جنس فولاد ضد زنگ می باشند که در برابر پوسیدگی و لکه دار شدن مقاومند و برای استفاده در صنایع غذایی، نوشیدنی، صنایع دارویی و مناطقی که در آنها امکان پوسیدگی و لکه دار شدن پانل وجود دارد، طراحی شده اند. 
 
نمایندگی زیمنس ایران - انواع پانل COmfort

 

پانل Comfort : پانل های SIPLUS

 این پانل برای عملکرد قابل اطمینان تحت شرایط محیطی سخت طراحی شده است. از مهمترین ویژگی های این سری از پانل های Comfort، می توان به محدوده دمایی بالا، از 40- درجه سانتی گراد تا 70+ درجه سانتی گراد و قابلیت نصب دز ارتفاعات، 1000- الی 500+ متر اشاره کرد. 

آموزش پی ال سی S71500 زیمنس - نمایندگی زیمنس ایران