نقش محصولات فشار ضعیف در صنعت

>نقش محصولات فشار ضعیف در صنعت

مقدمه

در دنیای تکنولوژی امروز، وجود محصولات فشار ضعیف (LV) ضروری است. سیستم های فشار ضعیف، که به طور گسترده ای در صنایع، خانه ها و ... استفاده می شود، به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. زیمنس (SIEMENS)، یک شرکت مشهور با گستردگی جهانی در زمینه اتوماسیون و فن اوری، طیف گسترده ای از محصولات فشار ضعیف را ارائه می دهد که به برنامه ها و صنایع مختلف کمک می کند. با زیمنس سیماتیک (نمایندگی زیمنس) همراه باشید. 

 

محصولات فشار ضعیف در نگاه کلی:

محصولات فشار ضعیف، همچنین به عنوان LV که مخفف Low Voltage شناخته می شود، به هر سیستم الکتریکی یا تجهیزاتی اشاره دارد که در سطح ولتاژ برابر یا کمتر از 600 ولت کار می کند. در ایالات متحده، سیستم های LV به طور کلی به عنوان انهایی که بین 50 تا 600 ولت کار می کنند طبقه بندی می شوند. این سیستم ها به دلیل مصرف کم انرژی و کاهش خطر خطرات الکتریکی در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کاربرد محصولات فشار ضعیف زیمنس:

محصولات فشار ضعیف دارای کاربردهای متنوعی از جمله اتاق های کنترل، سیستم های توزیع، روشنایی، سیستم های ارتباطی و سیستم های امنیتی هستند. سیم کشی LV اغلب در این برنامه ها استفاده می شود زیرا برای جریان های کوچکتر طراحی شده و ایمنی بیشتری را در مقایسه با سیم کشی معمولی ارائه می دهد. این نوع سیم کشی نیز مقرون به صرفه تر و آسان تر برای نصب است.

 

اقدامات ایمنی در مقابل محصولات الکتریکال:

هنگام برخورد با سیستم های الکتریکال، رعایت احتیاط های لازم بسیار مهم است، زیرا حتی تجهیزات فشار ضعیف می توانند خطراتی را ایجاد کنند. به عنوان مثال برای به حداقل رساندن خطر برق گرفتگی، همیشه توصیه می شود قبل از کار بر روی هر گونه تجهیزات الکتریکی، منبع تغذیه را قطع نمایید و یا از تجهیزاتی که در این دسته بندی هم جای دارد که کلید حافظ جان نام دارد استفاده نمایید. 

 

زیمنس : ارائه دهنده پیشرو در زمینه تولید محصولات فشار ضعیف 

زیمنس با مشتریان و شرکا خود برای به کار گیری فناوری پیشرفته ای که تولید نوآورانه را امکانپذیر می کند، همکاری می کند. زیمنس از تولید کنندگان بخش های صنعتی حمایت می کند. به همین واسطه امروزه به پیشرو ترین ارائه دهنده اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف در جهان تبدیل شده است. شرکت زیمنس آلمان در زمینه های دیگر هم فعالیت دارد. شرکت زیمنس می تواند به همه کسب و کارهای کوچک تا بزرگ برای راه اندازی فرآیند صنعتی کمک به سزایی کند. نمایندگی مجاز زیمنس در ایران شرکت زیمنس سیماتیک می باشد که می توانید برای استعلام قیمت محصولات با کارشناسان در ارتباط باشید.

 


ارتباط با ما از طریق واتس اپ: 09371774143


 

انواع محصولات فشار ضعیف برند SIEMENS

 

1. کلید اتوماتیک زیمنس:

کلید های اتوماتیک زیمنس از اجزای ضروری سیستم های فشار ضعیف هستند. این کلیدها برای کنترل جریان برق و اطمینان از عملکرد تجهیزات الکتریکی طراحی شده اند. از طریق کلید اتوماتیک می توانیم ایمنی بیشتری را برای سیستم فراهم نمایید. کلید های اتوماتیک که در بازار با 3VA شناخته می شوند در بازه 16 تا 1600 ایمنی را حفظ می نمایند. این کلید ها در سه عملکرد قطع، وصل و تریپ کار می کنند. 

- کلید اتوماتیک کمپکت سری 3VA 1: رنج 16 تا 1000 

- کلید اتوماتیک کمپکت سری 3VA 2: رنج 25 تا 1600

 

2. کنتاکتور زیمنس:

یکی دیگر از عناصر کلیدی سیستم های فشار ضعیف کنتاکتورها می باشند. از کنتاکتورها برای کنترل عملکرد موتورهای الکتریکی و سایر بارهای الکتریکی استفاده می شود. کنتاکتورها در بازار با پیشوند 3TK ، 3RT، 3RH، 3BT ، 3TC، 3TH در سایز بندی متفاوت شناخته می شوند. 

 

3. رله حرارتی زیمنس:

کلید حرارتی زیمنس با پیشوند 3RV در بازار شناخته می شود. کلید های حرارتی در قالب استاندارد های UL508, IEC 60947-1, EN60947-2, EN60947-2  طراحی و تولید می شوند. کلید های حرارتی در دمای زیر 60 درجه کار میکنند و قابلیت تنظیم محافظت از الکتروموتورها و بارهای سه فاز را دارا می باشند. 

 

 

نتیجه گیری:

زیمنس آلمان به عنوان ارائه دهنده پیشرو محصولات فشار ضعیف، طیف گسترده ای از راه حل ها را برای کاربردهای مختلف صنعتی ارائه می دهد. محصولات زیمنس با فناوری پیشرفته و تعهد به ایمنی، مورد اعتماد مشتریان در سراسر جهان هستند. برای خرید محصولات زیمنس (اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف) زیمنس سیماتیک تضمین می کند که محصولات اورجینال را ارائه می دهد.